24 Ağustos 2012 Cuma


ÜŞENDİM; ERTELEDİM; VAZGEÇMEDİM!

Artık gelsin diye baygınlık geçirerek beklediğimiz yaz tatili bitiyor yine,
Ne zaman başladığını unuttuk bile...
Benden blogger olmaz demiştim daha önce,
Ancak aylar sonra yazmaya çalışıyorum, gördüğünüz üzere...(blogger adlı şiirim)

Zoraki okul değişikliği, alışma süreci, ev geçindirme sendromu, piyango gibi seyahatler, bir halta yaramadığı gibi eziyet olan ek iş, yeni arkadaşlıklar, tuhaf ilişkiler vb. derken yaz geldi, tatil başladı.

Öğretmen aile çocuğu olarak her yaz 2-3 ay yaz tatili yapan onu da mutlaka denize sıfır geçiren biri olarak soluğu yazlıkta aldım bu yaz...ne yazık ki ekstra bir tatil ayarlayamadım...sadece annem, yeğenim ve kardeşimle Marmara Adası'na gittik 3 gün..Onda da her nasılsa hafızam silinerek kardeşimin fotoğraf makinesini kaybettim...kabus oldu 3 günlük extra tatil...:(

Doğum günüm, kuzenler, yeğenler, arkadaşlar, akşam çay saatleri (ki ben süt ya da soda içtim:P), dondurma akşamları, sıcaklar(burası normalde çok sıcak olmaz ama bu sefer pes dedirtti vantilatör aldırttı), %80 dalgasız ve temiz deniz, mürefte'ye, şarköy'e gidiş gelişler ve dedikodularla bir yazlık tatilini daha erittik..

Tatil yapamayanlara sabır, hala tatilde olanlara ve gideceklere iyi tatiller, tatil bitip çalışmaya başlayanlara başarılar diliyorum..sevgiler:)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder