26 Ağustos 2012 Pazar



 ANNEMİN TATİLİ


Ön görüşme: (Bürge, Annem, Ben)

Ben: Kesinlikle hamur işi istemiyorum, mantı, makarna, börek, çörek, gözleme, pide vb..yapılmayacak...herkes istediği saatte yesin!self servis yapalım sofra kurmayalım!(buna uyduk bak yalan olmasın!)
not: okey aldı, onaylandı..


(gün aşırı ya da herrr gün!)

 Sütçü geldi süt alalım.
 Karpuz var mı karpuz alalım./köye gidip alayım ben.
 Teyzen mantı makarna yapmış öğlen oradayız!
 Ezel keçi ayağı(kızarmış hamur parçaları) yapmış çaya çağırıyo!
 Ekmek var mı ekmek alalım/köye gidip alayım ben.
 Yoğurdumuz yok, yumurtamız yok migros'a gitmem lazım.
 Teyzenler mekik kızartmış kahvaltı için biri gidip alsın!/ya da enişten mekik(lokma) getirdi kahvaltıya!
 Gülgünler gelecek mantı yapalım.
 Teyzenler yoldan gelecek kabak böreği yapıvereyim.
 Remzi gelecek mantı makarna yapalım.
 Yufka aldım öğlene gözleme yapıcam.
 Ezel de seviyor kabak böreği yapalım.
 Kahveyi nerede içiyoruz?
 Meyve aldım yiyin.
 Çekirdek çitleyelim.
 Kavun mu keselim, karpuz mu?
 Biber aldım zeytinyağlı dolma yapacağız!(2 tur yapıldı)
 Hadi İsen Dondurma servisi yap!
Üzüm yıkayayım mı?
 Zeytinyağlı fasulye var öğlen onu yiycez başka da bir şey yok!(en az üç çeşit vardır ona sıra gelmez!)
 Öğlenden kalan yemekleri yiycez akşama yemek yok!(akşam ekstradan makarna pilav vs..yaptı bile)
 Bulaşık makinesi kirli mi temiz mi?
 Limonata alalım misafir için!(3 şişe limonata 2 ay yattı dolapta çünkü biz içmeyiz!)..:)
 Kola alalım teyzen sever!
 Sahile inerken üzüm kayısı koydum torbaya onu da alın!
 Maden Suyu var için!
 Acıkmadınız mı hadi yemeğe!..(kahvaltı 11de bitmiştir saat 13 falandır!)
 Ben acıktım valla yiyorum!
 Ya yemeden olur mu ekmeğin arasına bir şey koyup vereyim mi?
----Annneeeeeeeeeeeeeeee!
Tamam ya karışmıyorum herkes ne istiyorsa alıp yesin her şey orada..(yaklaşık her gün söyledi!)..:)
Ben ya da Bürge: Anne bu kek/kurabiye/çörek nereden çıktı? Annem: -Aaaa! çaya boş gidilir mi?
 Teyzen bu öğlen pizza yapmış...
Remziler bugün gelirse sardalya yapalım diyorum ben yoksa kabak böreği!

Bütün yaz ne yediğimizi anlatmak değil derdim, yaz tatilini  doymak ve doyurmaktan ibaret eden annemin muhabbetine ortak olun diye yazdım sevgiler:)

sona annemin bir numaralı özlü sözünü eklemeden geçemem:
"Yoğurt yok ama ayran yapabilirim!"...:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder