12 Ekim 2010 Salı

Sıkıntıdan......

Bugün yağmurlu ve sıkıntılı diye tabir ettiğimiz havadan mı yoksa iş yerindeki karmaşadan mı bilemem -hepsi birikmiş saldırıyor da olabilir-hafta sonu yazarım dediğim notları yazmaya karar verdim...ne de olsa -üşenme/erteleme/vazgeçme- demişiz başlıkta:)
Haftaya bugün yani 19.Ekim akşamı kısmetse Gaziantep'te olacağız Gözde'yle malum yıllık olağan kongremiz başlıyor. Ulusal Özel Eğitim Kongresi'nin 20.si düzenlenecek.Gaziantep'te olmasının sebebi özel eğitim bölümünün kurucusu Mitat Enç hocamızın memleketi oluşu.(http://www.turkcebilgi.com/mithat_en%C3%A7/ansiklopedi#ansiklopedi)
Fırsat bu fırsat biraz da gezelim dedik ve kongre gezileri kapsamında Halep'e gideceğiz bakalım:)Çünkü o kadar karmaşık ve ruhsuz başladık ki yeni döneme motivasyon sıfır!Kaçarak gideceğiz gibi duruyor her gün vır vır konuşuyoruz çünkü:
İş hayatımın en tükenmişlik dolu günleri ve de evet yanlış meslek, ağzınla kuş tutsan kimseye yaranılmayacak bir işim var dediğim...çok sıkıldım çok!!
Neyse farklı bir yere atlayarak bir kitap ekinden rastgele seçerek, keyif alarak yaptığım bir listeyi paylaşıyorum umarım hepsini alabilirim ve de iyi ki okumuşum derim...Çünkü hepsi ayrı telden çalıyor:)))

Kitap Fuarı'ndan bu yıl alınabilecek kitaplar:
1-Gelecek-Murathan Mungan
2-O sevdiğim Dünya-Wadad Makdisi Kortas
3-Tüm Öyküler-Oscar Wilde
4-Bu Sofrada Ben de Varım-Oğuz Akay
5-İçimizdeki Balık-NTV yayınları
6-Pat Karikatür Okulu-Günışığı Yayınları
7-Sağlıklı Yaşam Yalanları-Ben Goldacre
8-Zamane Platon-Mark Vernon
9-Gülümseyen Anılar-Hıfzı Topuz
10-Beyoğlu'nda Fısıltılar-David Boratav

Bir de "Ye, Dua Et, Sev" kitabını alsam mı? Best Seller da hiç okuyamam:)Filmine giderim artık:)...Sevgiler Herkese...



1 yorum: