18 Mayıs 2010 Salı

MAYIS BİTMESİN!:))

En sevdiğim ay akıp gidiyor..diğerleri gibi...
Bu ay beklediğim bi haber nihayet geldi, her işyerinde mutlaka rastlanan ama bunun gibisini göremeyeceğiniz bir psikopatın görev yerinin değiştirildiğini öğrendim...Aylardır ortamda huzur bırakmadığı için gidişine pek sevindim...:))
Öğrencilerimi Çatalca'da Engelliler Şenliği'ne götürdüm, çok eğlendiler, eğlendik...

15.Mayıs akşamı MANGA konseri izledim:)Başarıları hiç bitmesin...

16.Mayıs'ta yaklaşık 10 yıldır görmediğim üniversite yıllarından oda arkadaşım canım Hale'mle buluştum ve de birlikte keyifli sohbetler yapıp, önceden sözleştiğimiz gibi ROBIN HOOD filmini izledik:)
Evet FİLM: ROBIN HOOD
Ayrıca Pers Prensi'ni de izlemeyi düşünüyorum.
Son olarak "Testosteron" bitmeden çünkü son oyunlar...bu hafta onu da izlemeyi planlıyorum...

Yarın 19 Mayıs...Atamızın doğum günü...

Evet Mayıs bitmesin... birazcık daha sürsün:)))

Dizi: CHUCK
Kitap: Yalnızlık Kederi- Fazıl SAY
Müzik: MANGA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder