31 Ağustos 2010 Salı

HATIRLIYOR MUSUNUZ?

10-12 Yaşlarımda ezberlediğim ve hala ezberimde olan ünlü bir tiyatro repliğini yazmak istedim:)
Devekuşu Kabare-GECELER oyunundan Rüyalar Bölümü: Erbakan'ın Rüyası(Metin Akpınar)

"Geçenlerde bir rüya görüyorum. Rüyamda Anayasanın geçici 4. maddesi kaldırılmış, yapılmakta olan seçimlere bendeniz de katılmaktaymış. Yemyeşiil meydanlarda seçim nutukları atıyorum, daha sizi gidi faizciler derdemez meydandan BAŞBAKAANN nidaları yükseliyor, nidalar arş-u ^alaya çıkıyor, arş-u aladan ebabil kuşları i ni yor. Her birinin minik gagasında bir lokma kadayif, kuşlaar kadayifi aziiz ve mü'min din kardeşlerime istirhaaam ediyor, kadayiften taam eden din kardeşim ha va la nı yor, kadayiften taam eden din kardeşim ha va la ni yor, ben deniz de bir tane istirham ediyorum, taam ediyorum, u ça mıyorum, adeta beni ayaklarımdan aşağı çeken bir şey var, nedir bu diyorum amann, bir de bakıyorum Bedrettin Dalan; İlahi Yarabbim, bir mucize halket derdemez, bir yanımdan Vehbi Dinçerler, öbür yanımdan Mehmet Keçeciler ge liyorlar, hep beraber ha va la nı yoruz. Aziiz tabirci kardeşim rüyada uçmak ne demektir??":))))

Tabi bunu okuma değil dinlemek eğlenceli:))Ama paylaşmak istedim:))

3 yorum:

  1. Ne kadar özgün yazılarınız var..Harika..:)
    Bundan sonra sayfanızın takipcisiyim..:))tabi izin verirseniz..
    Benim de saymafa ziyaretinizi beklerim..
    Neşeli bir akşam diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil